فال راجت نیر – 29 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:17 صبح ، 22:08 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اراده شما در حال حاضر شکست ناپذیر است، ولی باید قبل از هر چیزی به این فکر کنید که آیا مسیری که در پیش گرفته اید درست است و حواستان را جمع کنید که دچار توهم و اشتباه نشده باشید. با وجود این که سعی می کنید منطقی باشید ممکن است در اصرار برای به دست آوردن خواسته هایتان غیر منطقی رفتار کنید. قبل از هر چیزی به دنبال حقیقت باشید و آن را هدف اصلی خود قرار داده و به کمتر از آن هم رضایت ندهید. امروز برای مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان به دنبال پاسخ می گردید. شاید پاسخ هایی هم برای سوالتان پیدا کرده باشید، ولی تا وقتی که به تصویر واضح و کاملی دست پیدا نکرده اید دست به هیچ اقدامی نزنید.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:09 صبح ، 22:34 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز کمی عصبی و بی حوصله هستید و با رفتار غیر مسئولانه خود ممکن است خانواده و دوستانتان را تعجب زده کنید. به هر مهمانی و جشنی که دعوت شدید آن را بپذیرید وگرنه چیزهای با ارزشی را از دست خواهید داد. شما معمولا در مواجهه با مسائل پیچیده احساسی نیز با مشکل چندانی مواجه نمی شوید زیرا شما را قادر می سازند با معتای زندگی واقعی در تماس باشید. شما عاشق رمز و راز هستید، با این حال امروز به دنبال جواب های واضح و مشخصی برای مشکلاتتان هستید. دنبال چیز زیادی نیستید، فقط می خواهید با عشقتان خوش باشید، با هم غذا بخورید و ساعات خوبی را کنار هم بگذارید و این انتظار زیادی نیست.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:51 صبح ، 23:51 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز حتی اگر احساس می کنید که قدرتی برابر با یک سوپر قهرمان دارید هم روز بسیار خوبی برای تمرکز روی سلامت جسمانیتان است. همه ما نیاز داریم که هر از گاهی حتی اگر سالم به نظر بیاییم هم به سلامت خود رسیدگی کنیم. شما در حال حاضر می توانید تغییرات کوچکی در سبک زندگی خود ایجاد کنید که اثرات مثبت دراز مدتی روی زندگی و سلامتیتان خواهند داشت. نیازی نیست تمام زندگیتان را به طور ناگهانی متحول کنید، قدم هایی به کوچکی حذف چند ماده غذایی مضر از برنامه غذاییتان نیز می توانند اثراتی بزرگ داشته باشند. از شریک زندگیتان بخواهید که در این مسیر با شما همراهی کند تا عملی کردن برنامه هایتان برایتان آسانتر شود

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:38 صبح ، 21:47 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ممکن است یکی از دوستانتان پیشنهاد کند که با او در یک پروژه جدید همکاری کنید. شاید در انجام این کار هیچ سابقه ای نداشته باشید و به همین دلیل در قبول این پیشنهاد تردید داشته باشید. اگر در ته دلتان کوچکترین تمایلی به انجام این کار دارید هم اجازه ندهید که تردیدهایتان مانع شما بشوند. امروز بیشتر از جنبه احساسی رابطه عاطفیتان به جنبه منطقی آن اهمیت می دهید. این بدان معنی نیست که شما آدم رمانتیکی نیستید، ولی در حال حاضر ترجیح می دهید به رابطه خود از زاویه عقل و منطق نگاه کنید. به این فکر کنید که چطور می توانید شریک بهتری برای عشقتان باشید و سپس هر کاری که برای محکمتر کردن روابطتان از دستتان بر می آید را انجام دهید.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:11 صبح ، 22:40 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ذهن و تخیل سرشارتان دوست دارد فراتر از کارهای تکراری و روزمرگی دنیای واقعی برود. خاطرات دوران کودکی به ذهنتان هجوم آورده اند و حس نوستالژیک غریبی وجودتان را فرا گرفته است. شما معمولا نگاهی منطقی به گذشته خود دارید، ولی امروز دلتان می خواهد از گذشته برای خودتان افسانه سازی کنید. سفر کردن در زمان می تواند بسیار الهام بخش باشد و حتی در برنامه ریزی برای آینده به شما کمک کند، به شرط آن که در گذشته گم نشوید. این که شریک زندگیتان در هر شرایطی در کنار شماست امروز حس خوبی در شما زنده کرده است. قدردانی خود نسبت به او را هر طور که می توانید نشان دهید.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:39 صبح ، 22:41 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با وجود این که دلتان می خواهد روزتان به آرامش و بی هیچ مشکلی بگذرد، حتی اگر در برنامه روزانه تان کار زیادی نداشته باشید هم ذهنتان نخواهد گذاشت که آرام باشید. برخی از این درگیری های فعلی از درونتان سرچشمه می گیرند و هیچ عامل خارجی باعث این وضعیتتان نشده است. بیش از حد تواناییتان مسئولیت نپذیرید تا در میانه راه احساس خستگی نکنید. اگر کارهای کمتری را به سرانجام برسانید بهتر از این است که کارهای زیادی را نیمه کاره رها کنید. اگر در رابطه با مسائل عاطفیتان باید تصمیمی بگیرید توجه داشته باشید که قبل از هر اقدامی تمام جنبه های مختلف آن را در نظر بگیرید و عجله نکنید.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:33 صبح ، 22:47 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اکنون در زندگی خود به مرحله ای از بلوغ و آگاهی رسیده اید که می توانید آن را از خیلی جهات مورد استفاده قرار دهید. شما اکنون چیزهای زیادی برای یاد دادن به دیگران دارید و آنها می توانند از درس هایی که گرفته اید و اشتباه هایی که در طول مسیر کرده اید چیزهای زیادی فرا بگیرند. دانش و آگاهی خود را به طوری که هم لذت بخش و هم آموزنده باشد در اختیار دیگران قرار دهید. تا اواخر مهر ماه خواهید دید که شناخت بیشتری نسبت به خود پیدا کرده اید و خودتان را همان طور که هستید پذیرفته اید. شما این فرصت را خواهید داشت تا تصورات و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، سعی کنید از این موقعیت ها نهایت استفاده را داشته باشید. در اواخر پاییز دوست های جدیدی پیدا خواهید کرد که از همراهی و وقت گذراندن با آنها لذت خواهید برد و با آنها احساس نزدیکی خواهید کرد.

 

 

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:47 صبح ، 22:34 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شاید در محل کارتان برای برخی از مشکلات راه حل هایی پیدا کرده باشید و این موضوع باعث شده باشد که اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و نگرانی هایتان به میزان زیادی کاهش بیابند، ولی این را باید به یاد داشته باشید که تمام مسائلتان را حل نکرده اید و هنوز مشکلاتی باقی مانده اند که به توجه شما نیاز دارند. وقتی اعتراف کردید که پاسخ تمام مشکلات دنیا را نمی دانید و درس هایی هستند که باید بگیرید، آنگاه اولین قدم را به سوی پیشرفت برداشته اید. اگر احساس کردید که تنها هستید و هیچکس نگران حال شما نیست و به مشکلاتتان اهمیت نمی دهد دلتان برای خودتان نسوزد! به نظر می رسد دارید مثل بچه ها رفتار می کنید.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 22:41 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با انجام دادن کارهایی که زود انجام می شوند و نتایجشان را بلافاصله می توانید ببینید به شما رضایت خاطر و انرژی کافی خواهد داد تا بتوانید با توان بیشتری کارهای بزرگتر و پیچیده تری که دارند به شما فشار و استرس وارد می کنند را انجام دهید. البته نباید اهداف طولانی مدت خود را از نظر خارج کنید و هیچ اقدامی در جهت رسیدن به آنها انجام ندهید. چشم و گوشتان را خوب باز کنید تا نشانه هایی که در اطرافتان مشاهده می کنید را درک نمایید. شما برای انجام هر کاری آماده اید و این نگرش مثبت در نهایت به شما کمک خواهد کرد تا در موقعیت خوبی قرار بگیرید. البته با این همه کاری که برای خودتان تراشیده اید آنقدر گرفتار می شوید که وقتی برای خودتان و استراحتتان پیدا نمی کنید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:59 صبح ، 22:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما امروز از پس هر کاری برخواهید آمد، به شرط آن که متوجه این باشید که کمی زمان می برد تا نتایج مورد نظرتان خودشان را نشان بدهند. خوشبختانه نگرانی فعلیتان را در صورت حفظ هشیاری خود می توانید تحت کنترل بگیرید. در حال حاضر اراده و پشتکار قویترین سلاح شما خواهد بود و برای مدتی بهتر است نیازهای شخصی خود را کنار گذاشته و تمام وقت و توجهتان را صرف کارتان بکنید تا به موفقیت برسید. بعد از به دست آوردن نتایج دلخواهتان تا بخواهید برای رسیدن به سایر کارهایتان وقت خواهید داشت. امروز اصلا دوست ندارید دنبال کارهای دیگران از این طرف به آن طرف بدوید در حالی که در واقع دلتان می خواهد که می توانستید به نیازهای خود رسیدگی کنید.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:36 صبح ، 21:57 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : مشکلات حل نشده خانوادگی امروز به وقت و توجه زیادی نیاز دارند و نباید نسبت به آنها اهمال کنید؛ پس برطرف کردن مشکلات موجود را اولین اولویت امروز خود قرار دهید. شاید در ابتدا فکر کنید که با نادیده گرفتن این مشکلات می توانید آنها را حل کنید، ولی این کار در واقع هیچ نتیجه ای برایتان نخواهد داشت. دست به کار شده و در اولین قدم با افرادی که با این مشکل در ارتباط هستند صحبت کنید. حتی اگر بلافاصله چیزی حل نشود هم حرف زدن در مورد این مسئله آغازگر حل شدن آن خواهد بود. به جای این که وقت با ارزش خود را با بحث در مورد این که حق با چه کسی است و چه کسی دارد اشتباه می کند هدر کنید، نقاط مشترک خود را مورد بررسی قرار دهید.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:40 صبح ، 22:13 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز نیاز دارید که در محیط اطراف خود ثبات بیشتری ایجاد کنید. برنامه ریزی برای کاهش استرس و نگرانی در زندگیتان کار خوبی است، به شرط آن که برنامه هایتان را عملی کنید. اوضاع به نظرتان خیلی بهم ریخته و خارج از کنترل می رسد، ولی نا امید و تسلیم نشوید، حتی اگر مجبور شوید زمان زیادی صرف کنید شما می توانید وضع را به نفع خودتان تغییر دهید. چند نفس عمیق بکشید تا اولین قدم را به سوی آرامش بردارید. متأسفانه این احساس که دیگران می خواهند به طور ناعادلانه ای از انعطاف پذیری و حمایت های شما سوء استفاده کنند باعث شده است که از لحاظ احساسی در وضعیت ناراحت کننده ای قرار بگیرید. امروز خودتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد