طالع رنگی رنگی – 13 تا 19 آذر

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 13 تا 19 آذر

 

 

فروردین : اتفاقات پیش بینی نشده ای تو رو از مسیر عادی خارج کردن اما به زودی حرکت مستقیم به سمت هدف رو از سر خواهی گرفت. انرژی ات رو برای مبارزه با چیزهایی که نمی شه کنترلشون کرد نذار تا بتونی توانت رو جایی که واقعا لازم داری صرف کنی. اگر می دونی چی می خوای آدم خوشبختی هستی، حتی اگر رسیدن به این چیز راحت نباشه. در یک صحبت عاطفی احتمال داره حرفی بزنی که نتونی بعدا جمعش کنی پس حسابی مواظب حرف زدنت باش. روز سه شنبه یا چهارشنبه این هفته یک گردش کوتاه بیرون شهر یا خارج شدن از فضای معمول می تونه باعث اتفاقاتی بشه که تا مدت ها تو ذهنت می مونه. اگر چیزی هست که باید با کسی در موردش حرف بزنی، پنجشنبه با گفتن كلمه «راستی …» بحث رو باز کن و حرفت رو بزن و با دقت به حرف های طرفت گوش بده.

 

اردیبهشت : آدم باید از یک رابطه لذت ببره، در صورتی که این لذت در زندگی ات کم است الان ماه شرایط متعادلی ساخته برای کشف کردن نیمه گمشده ! اگر با کسی در رابطه ای جدی هستی می تونی قدمی به پیش بری چون اون هم دلش می خواد اجازه بده. کمی تردید، می تونه برنامه بلند مدت تو رو کند کنه. چیزی رو به خودت قول دادی که حالا کم کم داری بی خیالش میشی.بهش بچسب چون دو یا سه ماه دیگه حسابی ازش خوشحال خواهی بود. جمعه که سياره مرکوری وارد منطقه و فضاى پیام ها می شه، بهتره فکرت رو صاف کنی. اگر پیامی بهت رسید باورش کن چون فاصله اش از حقیقت خیلی کمه! شروع کردن کتاب جدید، سریال جدید یا حتی رفتن به یک دوره جدید باعث می شه هم آدم جدیدی رو ببینی و هم هفته رو با رضایت خاطر ادامه بدی. هفته راحتی نیست ولی می شه شاد گذروندش.

 

 

خـرداد : هر کاری ممکنه فوق العاده خوب و هیجان انگیز باشه یا همراه با بدبختی و دردسر. اما اکثر کارها ترکیبی از این دوتا هستن. اشتباه بیشتر آدم ها اینه که وقتی از چیزی یا کسی بدشون میاد، همه چیزش رو بد می بینن و وقتی چیزی رو دوست دارن همه چیزش رو مثبت، اما انرژی منفی توی این هفته تشدید می شه چون سياره مريخ داره از خونه اول دركت می گذره و سایه محکمی روی سياره ونوس داره و اين يعنى بايد سعی کنى خوب و بد چیزها رو با هم ببینی و زود تصمیم نگیری. قلبت رو باز و آزاد نگه دار تا با رنج همراه نشه و افق وسیع تری رو ببینه. دیدن آدم های جدید خوبه ولی احتمالا در این هفته اتفاق نمیفته و زمان گذروندن با خانواده یا حتی فردی مسن در خانواده توصیه می شه. حتی چیزی مثل گل خریدن براش یا شاد کردن غیر عادی اش. این انرژی مثبت به زودی به سمت خودت برمیگرده.

 

 

تـیـر : ایده آسمان اینه که خیلی خوبه یه سفری بری. حتی اگر خیلی هم کوتاه باشه، بسیار مفید خواهد بود. حتی اگر این کار رو نمی تونی بکنی، خوندن در مورد یک جا یا فرهنگ متفاوت یا دیدن یه فیلم مستند می تونه کار مشابه برای روحیه ات انجام بده. به هر حال متولد تیر در این هفته نیازمند شناختن بخشی از یه فرهنگ جدیده. چه بسا این کار با گپ زدن اتفاق بیفته. در این هفته سیاره ونوس که سیاره عشق است برای همه هفته بالای سر تو است. این فرصت رو از دست نده، بخصوص اگر مجردی. حس خواهی کرد که توجه زیادی به سمتت سرازیر می شه. البته روز پنجشنبه برخورد سیاره مریخ و ونوس احتمال کشمکش رو بالا می بره. اگر دنبال دیدار اول یا گپ مهمی هستی، اصلا سراغ پنجشنبه نرو. به جز این ، این هفته خوب خواهد بود. بخصوص اگر توی کارهای خونه، کمک و همراهی بیشتری بکنی.

 

 

مـرداد: سلامتی باید خیلی جدی گرفته بشه. کارها کم که نمی شن هیچ، زیاد هم می شن. در نتیجه این هفته حسابی در مورد سلامتی احتیاط کن و حتی خودت رو به یک غذای خوب مهمون کن. جایی مثل کار یا اداره یا گروهی که بحثی جدی دارن، در مورد موضوعی مهم تصمیم میگیرن. این تصمیم گیری ظاهرا با صحبت و توافق کامل اتفاق نمیفته. اگر حرفت رو در شرایطی نزدی و بعدا ناراحت شدی که کاش بیشتر اصرار می کردی یا توضیح می دادی، هیچ اشکالی نداره، فرقی در نتیجه به وجود نمی اومد. گاهی آدم ها برای رسیدن به حقیقت حرف نمی زنن بلکه فقط حرف می زنن تا بعدا بگن که مذاکره کردن. کسی در اطرافت توانایی صحبت با عمق روح تو رو داره و گاهی از این قابلیت برای رسیدن به قلبت استفاده می کنه اما انگار برای مدتی طولانی اونجا نمی مونه. دلیلش اینه که تو برای اعتماد کردن نیاز به زمان داری و اون عجله می کنه. اگر لازمه این رو بهش بگو. اگر هم نه که صبر کن ببین خودش مشکل رو کشف می کنه یا نه.

 

 

شهریور : در هفته ای که ماه وضعیتی مثل این هفته داره و راه ها کمی پنهان هستن، متولد شهریور یک اسلحه فوق العاده داره ، حس ششم! اگر در مورد کسی یا چیزی احساسی داری که براش دلایل کافی پیدا نمی کنی، به احساست اعتماد کن. رد و بدل شدن یک هدیه کوچیک خیلی دلگرم کننده است. به شرطی که خودت سعی نکنی در نتیجه دخیل باشی. کمی دور بایست و ببین دنیا چطوری برات چیزهای خوب رو به ارمغان میاره. در رابطه، تفاوت یک جذابیت خاص داره. لازم نیست همه چیزتون رو مثل هم کنین تا جذاب باشی.خودت باش و با اعتماد به نفس. آدمی که از دور به تو خیره شده، به زودی پا پیش میذاره، حوصله اش رو داشته باش. در صورتی که دنبال خریدن چیزی هستی، اون رو به عنوان جایزه یک کار در نظر بگیر و به اون کار حمله کن تا انجامش بدی.

 

 

 

مـهـر : مخفی موندن ترسها دردسر زا است. سعی کن باهاشون مواجه بشی. هم از طریق حرف زدن و هم از طریق حمله کردن به چیزهایی که نگرانشونی. اصلا نباید اجازه بدی یک نگرانی یا ترس مبهم تو رو از رسیدن به چیزی که می خوای دور کنه. اگر برای چیزی برنامه ریختی به سمتش برو و دست به عمل نهایی بزن. این هفته هیچ چیز نباید جلوی خوشحالی تو رو بگیره، حتی ناراحتی های باقی مونده از یک رابطه تموم شده یا در حال تموم شدن. تصمیمت رو بگیر و اگر چیزی باید کاملا کات بشه، کاملا کاتش کن. روز یکشنبه موضوعی خصوصی جلوت مطرح می شه، خودت رو توش قاطی نکن. اگر هم قراره با دوست یا همکاری حرف برنی، اون رو به بعد از جمعه موکول کن تا اون هم دید دقیق تری به موضوع پیدا کنه.

 

 

آبـان : یک فكر جدید ممکنه انحراف بزرگی ایجاد کنه. منظور از انحراف معمولا چیزی منفی نیست، بلکه به تغییر مسیر یا دور شدن از استانداردها اشاره می کنه. بهتره خیلی سریع حرکت نکنی و حین نگاه به مسیر و هدف، از همنشینی دوستان خوب هم لذت ببری. آخر هفته احتمال حوصله سررفتگی زیادی وجود داره. سیاره پلوتو در کنار ماه فریاد می زنه: «حوصله ام سر رفته» اگر بهت پیشنهاد بیرون رفتن شد، حتما قبول کن. کسی که تو رو دوست داره باید این حس رو بهت منتقل کنه، حرف ها کافی نیستن. اگر مجرد نیستی با میزانی که شاد هستی طرفت رو بسنج. اگر مجردی خیلی خوبه تا سیاره پلوتو از کنار ماه توی طالعت نگذشته (یعنی تا چهارشنبه) فرصتی به کسی بدی که چند بار سعی کرده جلو بیاد ولی انگار هر بار تو اون رو ندیدی. باز هم پا جلو میذاره.

 

آذر : دیدن یا شنیدن اون چیزی که نباید ، احساساتت رو با فشار عاطفی مواجه خواهد کرد. به جای تلاش برای جلوگیری از بروز احساسات، بذار بیرون بریزن. اگر طرف مقابل ببینه چه حسی داری، همه چیز راحت تر می شه. در این هفته تصمیم جدی ای نگیر ولی بذار حرف ها زده بشن و حس ها بروز کنن. در دنیای رابطه، راه چندان هموار نیست و متاسفانه این هفته تا پنجشنبه احتمال تنش و دعوا زیاده و هیچ چیز هیجان انگیزی قرار نیست اتفاق بیفته. روز سه شنبه خوبه اگر برای یک سفر یا کار جالب برنامه ریزی کنی ، بدون حرف . خریدن و خوندن یک کتاب جدید شدیدا توصیه می شه چون سیاره مریخ در آسمانه و یک فکر جدید ممکنه کلا تحولی خوب در دیدگاهت ایجاد کنه.کاش این هفته تولدت باشه، چون پایه سالی خوب رو باهاش خواهی گذاشت.

 

 

دی : اولش ممکنه فکر کنی شرایط رو درک کردی ولی واقعیت اینه که با گرفتن اطلاعات جدید فقط درک تو از شرایط پیچیده تر می شه. بهتره آدم ها یا اطلاعات یا کارهای جدید رو وارد زندگی نکنی و پرونده هایی که باز کردی رو زودتر ببندی. درسته که رابطه خوبه ولی در این هفته نباید براش بالاترین اولویت رو قائل شد. شرایط ماه باعث میشه تلاطم چیزها قابل پیش بینی باشه. صبر که بکنی دریا ملایم تر میشه و در افق هدف رو خواهی دید. اگر به پروژه یا کار بزرگتری فکر کردی ، وقت شروعش این هفته است. سیاره مرکوری از ماه رد شده و جمعه زمان مناسبی برای نهایی کردن قدم اول یک کار بزرگه . اگر بین دو آدم مردد هستی، به اونی توجه کن که توجه بیشتری به تو داره. در طولانی مدت شادی در انتظار توئه!

 

 

بهمن : فرصت های زیادی برای یاد گرفتن در اختیار خواهی داشت . ازشون برای بهتر کردن خودت استفاده کن و نذار باعث حرص خوردنت بشن. بخصوص در سه شنبه و چهارشنبه این مسئله بیشتر خواهد بود. دوستان آدم ممکنه بعضی مواقع بخوان تنهایی کاری بکنن یا مستقل از ما برنامه ای داشته باشن. این معنی اش این نیست که ما رو دوست ندارن. در این هفته متولد بهمن فضای عاشقانه خیلی فعالی نداره. سیاره مریخ وارد فضای رابطه شده و اون هم در حال برعکس حرکت کردن و تعبیرش یعنی ؛ ممکنه کشمکش در گذشته هنوزم انرژی منفی اش رو به زندگی ات بده یا ممکنه به نظر برسه هیچ چیز درست پیش نمیره. نگرانش نباش چون تا هفته دیگه کارها بهتر و بهتر خواهند شد یک جوری که باور نکنی اصلا چطوری شد که مسئله به این خوبی حل شد.

 

 

اسفند : به کسی نباید اجازه بدی که احساسات تو رو جدی نگیره یا برنامه هات رو تضعیف کنه. اگر راهی رو انتخاب کردی بهتره توش پیش بری و به این فکر کنی که ده سال بعد دوست داری کجا ایستاده باشی. به نظر می رسه برنامه ای بلند مدت چیزی که همین روزها می تونی موفقیت یا شکستش رو تضمین کنی. در روز سه شنبه و چهارشنبه برای خودت برنامه های تفریحی داشته باش تا حوصله ات سر نره. بودن سیاره پلوتو در کنار ماہ خطر جدی ای برای حوصله سر رفتگی است. اگر در رابطه هستی حواست به احساسات باشه چون حرکت یک خودرو نیازمند بنزین است! از اینکه در رابطه با منابع پارتنرت بالا بری ناراحت نباش، در یک رابطه سالم آدم ها می تونن با هم پیشرفت کنن. در صورتی که تنها هستی از الان تا ده روز حضور سیاره مرکوری در خونه پنجم عشق فرصت های تازه ای رو به روت باز می کنه، به شرطی که از دوشنبه تا جمعه حداقل سه بار به جاهایی که معمولا نمی ری، سر بزنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد